13 reacties op Het kan ook u overkomen !

  1. aspasiablog zegt:

    Oei, vervelend! En dan nog zo’n koud en hard bericht.
    Gelukkig ben je er nu terug! 🙂

  2. Anoniem zegt:

    Ik ging er inderdaad van uit dat je gestopt was met schrijven. Gelukkig had ik het deze keer verkeerd voor en lapte jij in je onwetendheid de regels aan je broek 🙂 Vandaar dat je broeken bezet zijn met lappen 🙂 (zie archief log ) Even serieus nu, ik ben blij dat je verder schrijft al reageer ik niet altijd. Ik lees je wel altijd !

  3. Dan zou ik toch ook even een lichte paniek voelen, voor mij is dit mijn dagboek,….mijn leven maar dan online,…er staat zoveel in, zoveel emoties, gebeurtenissen die ik anders zou vergeten, gelukkig is het goedgekomen :-), leuke lay-out btw!

    • Het was een onbeschrijfelijk vies gevoel. Precies als naar huis fietsen, en zien dat je woning er niet meer staat. Enfin, ik overdrijf misschien een beetje, maar leuk is iets anders…
      Dank voor het compliment :). De lay-out komt van WordPress zelf, heb ik niks moeten aan doen.

  4. magz zegt:

    Zag dat je er niet meer was en kon me niet voorstellen dat het iets met ‘violent’ te maken had, zoals vermeld werd. Gelukkig alles goed gekomen! Het blijkt maar weer dat men nooit moet oordelen zonder te weten hoe of wat. Voor mijn blogs op WordPress vulde ik mijn blogs via Weblog, die ineens niet meer functioneerde en nooit meer terugkwam. Al mijn blogs van toen verdwenen. Heb nog het e.e.a. proberen te redden en getracht over te plaatsen, maar was technisch zo’n gedoe, niet leuk genoeg voor hobbyisme.
    Goed je weer terug te zien Thomas 🙂

    • Ik heb me niet sufgekeken op de reglementen van WordPress, maar meen begrepen te hebben dat het verboden is stukken uit andere sites of blogs te kopiëren en hier te plaatsen, of omgekeerd. Nu, ik heb bevestiging gekregen dat de schrapping een vergissing was, en er een soort spanbericht in mijn blog was geslopen (“Thank you for getting in touch. Your site was flagged by our automated anti-spam controls. We have reviewed your site and have removed the suspension notice”), maar het was en blijft een heel vies gevoel. Inderdaad maar goed dat het opgelost is, want was dit niet zo, dan zou ik het bloggen toch weer voor een hele tijd hebben gelaten voor wat het was… Fijn dit berichtje van je te lezen, dank je wel 🙂 !

  5. brubeck zegt:

    Ik kom hier net lezen en verschiet een beetje van dit bericht. Ik zou niet zo happy zijn als mijn blog verdwenen zou zijn hoewel ik nog niet zoveel kwijt zou zijn dan. Ik moet eens uitzoeken, met dit in gedachte, of er geen backup mogelijkheden zijn.

    • Als ‘afscheidscadeau’ krijg je wel de mogelijkheid na schrapping de ganse boel te backuppen :), maar het is inderdaad geen prettige gedachte dat je weblog van de ene dag op de andere kan verdwijnen. Nu, gelukkig maar (en ik val in herhaling) was het deze keer een spijtige ‘preventieve vergissing’…

  6. Volgens mij kun je emotionele schadevergoeding claimen….

  7. bentenge zegt:

    Tijd om mijn logjes naar word te copiëren 🙂 Want het zou vies doen.

Geef een reactie

