Bedenking bij het ontbijt…

Zie mij hier staan wachten op de tram. Hoofd geschoren, armen uitgeleend - wat moeten de mensen wel niet denken?

Zie mij hier staan wachten op de tram. Hoofd geschoren, armen uitgeleend – wat moeten de mensen wel niet denken?

Na drie werkdagen schiet me deze bedenking te binnen:

“De grootste aanpassing na drie weken verlof is het feit dat ik op mijn werk mijn winden moet ophouden tot het moment waarop niemand in mijn buurt is”

Nochtans…

http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=3861

πŸ™‚

 

 

 

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Bedenking bij het ontbijt…

  1. Hahahahahahaha, daarom ben ik zo blij met mijn bureel voor mij alleen!!!

    • Je eerlijkheid siert je πŸ™‚ ! Ik heb ook een bureau die tamelijk afgezonderd is, maar elk moment kan een klant voor mijn neus staan of een collega passeren, Probeer dan maar eens een salvo af te steken πŸ™‚ ! En dat in deze pruimentijd :(.

  2. brubeck zegt:

    Niks van aantrekken, gewoon doen. Onder het nieuwe Brubeck-motto “you only live once” πŸ˜‰

  3. Mijn eerste gedachte? Die heeft een hebberig iemand een vinger gegeven.

  4. Nachtbraker zegt:

    Of oefenen in het laten van stille winden! En daarna met een zoekende blik om je heen kijken! ;-))

  5. Volgende keer dus maar gewoon laten gaan! πŸ˜‰

  6. Billy zegt:

    gelukkig werk ik voor het grootste deel helemaal alleen… πŸ˜‰

    Fijn weekend, Thomas!

Geef een reactie

