Lijstjeeeeuuhhh

Allllooooooooooooooo ???

Allllooooooooooooooo ???

‘Neen’ zeggen ligt niet in mijn aard. Ik ken En wat eten we morgen ? van haar noch van pluimen, maar die brave mens heeft mij vandaag genomineerd en vroeg heel vriendelijk zijn vragenlijstje in te vullen.

Vandaag zeg ik wel dat dit het laatste lijstje is dat ik invul, maar hoe ik mer morgen zal over denken is mijn nog onbekend.

Elf extra weetjes over mezelf sla ik over, samen het het opnieuw nomineren van elf anderen, ik beperkt me tot het beantwoorden van de vraagjes. Misschien kan het Ilse helpen om mijn beroep te raden. Ze had nog een ietsje pietsje meer informatie nodig om haar doel te bereiken…

1. Wat is je favoriete film/reeks aller tijden en waarom?
Het Leven van Thomas Pannenkoek (geregisseerd door Steven Spielberg) – omdat ik er het gevoel bij krijg in de spiegel te kijken

2. Wat zou je zoal doen als je onzichtbaar kon zijn?
Ongegeneerd in mijn neus peuteren, binnenstappen in dure winkels en de prijskaartjes aanpassen naar beneden toe, de baard van Van Rossem afscherend, zo’n dingen dus…

3. Wat is je stoutste droom?
Dat wil je niet weten…

4. Wat zou je zeggen tegen Obama als je hem zou ontmoeten?
“Ken ik jou ergens van?”, of “Mag ik eens op die rode knop duwen op je bureau?”, of “Mag ik voorspellen dat je de volgende presidentsverkiezing niet zult verkozen worden?”, of “Doe jij aan pensioensparen?”, of “Wie zet de vuilniszak buiten ten huize Obama?”, of “Trek eens aan mijn vinger!”, of “Can I call you George?”, of “Mag ik een handtekening van Michèle?”, of “Lees jij ook Herman Brusselmans?”, of “Het is groen en het hangt aan een zakdoek – wat is het?”, of “Ken jij onze minister van Middenstand?”. Eigenlijk zou ik heel veel te zeggen en te vragen hebben…

5. Wat zou je graag nog willen bereiken in dit leven?
Een verre planeet waar menselijk leven mogelijk is, en waar koeien grazen die chocomelk produceren, waar iedereen in het tenue van Ada en Eva rondloopt, waar appelen smaken naar ananas, waar bananen recht zijn en waar elke burger die met een zuur gezicht rondloopt een GAS-boete krijgt

6. Wat is je favoriete sta(n)dje?
. standje: de stand van Connections op de reisbeurs
. standje2: een vermaning omdat ik in mijn broek heb gekakt
. stadje: Brugge, vanzeneigenst 🙂 !
. strandje: om het even welk exotisch strand

7. Van welke plek zou jij graag burgemeester zijn en waarom?
Van Moerzeke, Schuifferskapelle, Kanegem, Erwetegem, kortom van een gemeente met een kleurrijke naam
(en omdat New York mij een beetje te min is)

8. Wie zou je graag eens goed en vooral ongestraft willen uitschijten?
Mijn anus is te nauw om iemand uit te schijten (is een aangeboren gebrek)

9. Wat zou anders moeten zijn volgens jou?
Niks. Van elke situatie moet je de voordelen inzien…

10. Welke drie eigenschappen aan jou zijn fantastisch?
Vraag dat eens aan mijn omgeving

11. Welk geheim of mysterie zou je graag zien ontrafeld?
Hoe kamt koningin Fabiola haar kapsel ?

Zo, daar ben ik weer vanaf 😉 !

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

10 reacties op Lijstjeeeeuuhhh

  1. nonanic1 zegt:

    Ik weet ut!!!!
    Je werkt in de zorg, een begeleidende functie. Pedagogisch medewerker ofzo.
    Ja? Ja? Heb ik ut goed??
    Wat heb ik gewonnen? Een tegoedbon voor het pannenkoekenhuis?
    Nee nee, je hebt een marktkraam met van die pannenkoeken met nutella enzo… Mjummie!!!!

    • De eerste keer dat ik je ontmoet, trakteer ik je op een pannenkoek met Nutella ;), beloofd !!

      Wat je giswerk betreft, kom je heel dicht in de buurt. Mijn beroep heeft inderdaad iets met zakdoeken te maken, met een marktkraam en met spinazie.

  2. Geloof me Thomas: je hoeft niet per se álle lijstjes in te vullen. 😉

  3. brubeck zegt:

    Aan wat ik hier lees, heb jij nog inspiratie genoeg om tientallen lijstjes in te vullen. Eens denken..

  4. Billy zegt:

    ja, op deze manier kan ik het ook ze… 😛
    Maar zo leren we jou nog meer van de goeie kant kennen… 😉

    Groetjes!

  5. Menck zegt:

    Aan fantasie alvast geen gebrek, me dunkt. Fijn zo.

Geef een reactie

