Trefwoorden

Het resultaat na twee weken neuspeuteren mocht best gezien worden!

Het resultaat na twee weken neuspeuteren mocht best gezien worden!

Ik had zin om nog eens te grasduinen in de trefwoorden waarmee mensen zich een weg zoeken naar mijn weblog, en neem jullie graag mee in een samenraapsel ervan die in Google of where-ever werden ingetikt, en waarmee mensen hier zijn terechtgekomen (wat een draak van een zin!).
Schrijffouten neem ik gewoon over, die maken alles schilderachtiger…

. toon mij een cafe/bistro dicht tegen het station van Antwerpen
. Thom Arisman vrouwen moeten weer kleertjes aantrekken
. Gambia muizen en ratten in vakantieparken
. koning Boudewijn lijk
. abces hersenen blog
. omas zondre onder broek
. beroemde lelijke vrouwen
. waarom hebben wc deuren vaak een uitgezaagd hartje
. zelfmoord thomas
. thomas knalpot
. lelijk oud mannetje
. duitsland slaapplaatsen voor zwervers
. simpele dames trui breien
. onbereikbare man laten vallen
. ik heb me tong verbrand in het abn
. kortgerokt op het strand
. naakt bij de legerdokter
. waarom gaten in pannenkoek
. listening to music jogging
. derrie douche mooi weer de leeuw
. telefoon dichtgooien als men klachten heeft
. ik wil een chihuahua pup kopen maar ze moet niet duur zijn
. pissen is doodgewoon
. driehoeksmeetkunde schuine zijde berekenen
. wielrenner Tom heeft ziekte waardoor hij blijft vermageren
. mijn hol ook
. zwart zijn de parels die me geluk brachten, wit is de kleur die me geholpen heeft
. sex met tandenborstel
. muurdikke keldermuren
. oorzaak tenenkaas
. piespotje mee op vakantie
. scheet op het maandverband
. teelballen die naar binnen gaan
. kun je een hartader breuk krijgen door het persen om te poepen
. vrouwen+worden+lelijker
. getatoeëerd grotje
. thomas stinkt naar stront
. kiss everlasting gel polish onder lamp?
. homo adressen omgeving nieuwvliet
. vluchtmisdrijf brussel
. bloedworst gevaarlijk
. mijn eerste sex met een non
. wanneer staan de oren van mijn duitseherder recht
. ramem lappen met alcohol
. dak snede
. tekeningen schaduw scheten gezichten
. verliefd op een meisje met trauma
. dichtklappen om een gesprek te hebben met e pastor
. rijkentaks nadelen
. tekstballon dank u
. naakte vrouw op driewieler
. alle tanden laten trekken als cadeau voor vriend
. oogtest na huilbuil
. thomas plataan

Heerlijk toch alweer :)? Bij sommige zoektermen kan ik wel een verband bedenken met iets wat ik ooit heb geschreven, bij andere moet ik toch eens heel goed in mijn resterende haar krabben… Soms zou ik graag eens kennismaken met sommige mensen. Bijvoorbeeld met de persoon die de zoekterm ‘oma’s zondre onder broek’ heeft ingetikt om hem/haar te vragen wat de bedoeling is geweest :). Of neen, misschien wil ik dit helemaal niet weten…

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op Trefwoorden

  1. aspasiablog zegt:

    Haha, ik vraag me toch ook wel af hoe ze zo met sommige van die zoektermen op jouw blog zijn terechtgekomen. 😉

  2. Billy zegt:

    ik vind sommige zoektermen in dit lijstje toch bijzonder vreemd
    Hoe komen mensen erop???

  3. Billy zegt:

    en zowat nòg vreemder vind ik de link naar dit berichtje, waarin de titel van dit logje (“Trefwoorden”) gewijzigd is in enkele Russische (?) tekens!

  4. bentenge zegt:

    Sinds vandaag weet ik dus wie Thom Arisman is.

  5. Ik ben vooral benieuwd naar die sex met tandenborstel 🙂 :-). Waar mensen zich met bezighouden,….soms voel ik me echt een alien!!

  6. Brubeck zegt:

    Een psycholoog zou hier toch een vette kluif aan hebben. En de rode draad is toch wel sex.. en rare ideeen daarrond. Gelukkig schrijf ik allleen maar brave dingen en zie ik die zoektermen niet bij mij. Al eens gedacht om er lukraak eentje uit te pikken en effectief daarover te schrijven ? Of laat je lezers dan eentje uitkiezen..

  7. Thomas knalpot… Tja, dan kun je niet anders dan bij jou terecht komen. 🙂

    Gr. Henk

  8. Suskeblogt zegt:

    jammer dat die mensen geen reactie op je blog achterlaten.

  9. liese zegt:

    Thom Arismans’ blog is ook best leuk om lezen. Als je tegen het hoog “ik ben een man dus ik kan er niet aan doen”-gehalte kan. Ik lig ook soms in een deuk over de trefwoorden in mijn zoektermen zo was dat gisteren “blauwe smurfin”…geen idee waar dat van komt!

  10. Evita zegt:

    Awel, ik zocht nog een kerstcadeautje voor Bram. Misschien kan ik “alle tanden laten trekken als cadeau voor mijn vriend”. Dank u, Thomas 🙂

  11. madrina zegt:

    Oei, Thomas stinkt naar stront, da’s geen lieve ‘blogbezoeker’, denk ik dan.

Geef een reactie

