Let’s get personal Tag

2

 

http://ladyj81.wordpress.com/2014/06/26/lets-get-personal-tag/

Joyce heeft mij in het gat gestoken. Voor wie die term niet kent: ze heeft me heel lief uitgenodigd om een vragenlijst te beantwoorden. Mogelijks zal ik hier en daar 🙂 wat fantasie gebruiken, we zien wel…

Hup, daar gaat ie…

 

1. Wat hoor je op het moment van schrijven?

Het VRT-journaal

2. Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)

Neen, dank je wel. Ik ben een halfuurtje thuis (19u09)  en heb juist gegeten.

3. Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)

Goh… Mag ik hier een koppige vent spelen en dit voor mezelf houden?

4. Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?

Absurde vraag. Tien is wel een beetje heel veel, maar ‘geen’ zou ook niet mijn ding zijn. Dan toch liever tien in plaats van geen, want mijn kinderen zou ik vanzeleven niet kunnen missen.

5. Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?

Absoluut zeker. Ik kijk elke morgen of er geen snot aan mijn overhemd hangt, of ik twee identieke sokken aan heb, of ik mijn jas niet achterstevoren aan heb, of ik goed geschoren ben, of er geen hondenpoep aan mijn schoenen hangt, of mijn gulp niet openstaat,… Onderschat vooral de mannen niet !

6. Waar denk je op dit moment aan?

Mijn werkdag spookt nog door mijn hersenen. Niet erg, morgenvroeg is dit over (maar moet ik wel weer vertrekken voor mijn volgende werkdag)

7. Sta jij altijd klaar voor je vrienden?

Dat probeer ik toch

8. Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?

Mijn schat, toen ze gisteren mijn ijsje afnam.

9. Wat doe jij altijd als je nerveus bent?

Dan trek ik aan de neus van de eerste persoon die ik tegenkom.

10. Is er iemand die jou volledig begrijpt?

Als ik goed articuleer zijn er wel meerdere mensen die me volledig begrijpen.

11. Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Ik heb altijd een reden om te lachen. Kijk gewoon eens rondom en je ziet/hoort/ruikt altijd wel iets.

12. Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?

Ja, ze zit in de sofa op drie meter van me

13. Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?

Ik probeer mijn winden altijd te doseren. Als ik ineens zou ‘rewinden’ zou mijn omgeving dit niet kunnen appreciëren.

14. Vertel jij je ouders alles?

Bah neen, gij. Ik ben daar nogal selectief in 🙂

15. Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?

Ik heb geleerd te denken in het heden. Aan het verleden kun je toch niks meer doen, en wie weet hoe lang lopen we hier nog rond in dit tranendal?

16. Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?

Een uurtje of zeven – acht

17. Ben jij makkelijk om mee om te gaan?

Dat hangt ervan af met wie :). Valt wel mee, denk ik…

18. Wat heb je voor het laatst gedronken

Ik ben nu aan het wateren – euh – water drinken…

19. Welk soort bed heb jij?

Een baal hooi

20. Zien mensen jou als optimist of pessimist?

Dat is maar te zien wie, zeker?

21. Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?

Met die lieverd die op drie meter van me zit in de sofa

22. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?

Sla me dood. Het was ongeveer een halfjaar geleden, maar ik zou eens goed moeten nadenken welke film dat wel was. De lieve dame van op de sofa zat naast me.

23. Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?

Heel zeker.

24. Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?

Nunnebillen, absoluut !

25. Heb je de afgelopen week kleding gekocht?

Neen (van die vraag ben ik vlug vanaf 🙂 )

26. Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?

De vrouw die op drie meter van me zit in de sofa. Ze vroeg me zaterdag spaghettisaus te maken, en ik draai er nogal wat ajuin in.

27. Wat doe je morgen?

Werken, werken, werken

28. Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?

‘Graag zien’ of ‘Graag zien’ ? Dubbele betekenis 🙂

29. Houd je van suikerspinnen?

Neen, mijn mond plakt ervan dicht

30. Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?

Tegen die vrouw die op drie meter van me zit in de sofa

31. Wat is je stemming op dit moment?

Opgejaagd, zoals steeds na een hectische werkdag

32. Met wie was je gisteravond?

Kijk eens naar de sofa naast me

33. Heb je plannen voor dit weekend?

Er staat een moord op het programma, een bankoverval en het slachten van een dinosaurus

33. Heb je mensen van wie je de antwoorden zou willen lezen?

Goh, misschien wel, maar ik doe het niemand aan 🙂

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

22 reacties op Let’s get personal Tag

  1. Joyce zegt:

    Ge-wel-dig dit!!! Dank je wel Thomas 😀 Helemaal blij!! Voel me vereerd dat je het voor mij hebt willen doen 😀

  2. Suskeblogt zegt:

    zo weten we weer van alles over je wat we in feite nooit hadden willen weten !

  3. bentenge zegt:

    33 wat een mooi getal !

  4. missanstro zegt:

    Nunnebillen? Ik denk direct aan negertetten (het snoep he ;-))

  5. Ik vind dat die sofa wel heel vaak vernoemd wordt,……en dat werk Pannenkoekske zie dat het allemaal maar verteerd,……leuke vragenronden trouwens 🙂

  6. Marion zegt:

    Oh my… briljant. Dat moet de vrouw op sofa ook gedacht hebben toen ze jou voor het eerst in haar vizier kreeg.

  7. Tjee! Wat een lijst, leuk! Met een grote glimlach gelezen 😉

  8. Deze vragen geven een heel aardig beeld van jou Thomas. Een workaholic die niet met zijn emoties te koop loopt. Dit in tegenstelling tot zijn winden.

    Groeten Henk.

    PS. We verschillen niet zo heel veel… 🙂

    • Mijn winden zijn inderdaad te koop. Zeven Euro voor een dozijn, te verkrijgen in gebruikte confituurpotten.
      Sommigen gaan heel ver in wat ze op het Internet loslaten over hun eigen gevoelens. Ik wil daar toch liever voorzichtig in blijven.

  9. Billy zegt:

    je méént toch niet alles wat je hier geantwoord hebt hé???

    😀

  10. DjeauOui zegt:

    Ik lees weer vooral veel liefde. Schuun zenne. 🙂

Geef een reactie

