Met heel veel dank aan Franky, Marion, Mrs C., Billy, Christa en iedereen die me trouw kwam lezen en leuke reacties achterliet!

Het was schrikken toen ik de cijfers zag. En dat voor een onnozel weblogje dat maar twee keer per week wordt aangevuld. Fantastisch bedankt! Jullie zijn een fantastisch publiek 🙂 !

Hier is een fragment:

In de concertzaal in het Sydney Opera House passen 2.700 mensen. Deze blog werd in 2014 ongeveer 22.000 keer bekeken. Als je blog een concert zou zijn in het Sydney Opera House, zou het ongeveer 8 uitverkochte optredens nodig hebben voordat zoveel mensen het zouden zien.

Klik hier om het complete rapport te bekijken.

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

40 reacties op Met heel veel dank aan Franky, Marion, Mrs C., Billy, Christa en iedereen die me trouw kwam lezen en leuke reacties achterliet!

  1. Ik word zelfs 2 keer vernoemd ;-),…..ik laat het mijne op 1 januari online komen, het was voor mij ook een complete verrassing :-). En met plezier kom ik lezen,……..het is alleen soms met een beetje vertraging 🙂

    • Op één januari is het nieuwjaar in Brugge, en mag ik niets posten van mijnheer pastoor. Die ‘vertraging’ (als die er dan zou zijn, want ik merk er niet veel van 🙂 ) vind ik zelfs niet slecht. Als die hele wordpress-familie in één keer, samen dus, op de koffie komt, dan heb ik geen kopjes genoeg. Drinken uit het schoteltje is zeer onhandig…

  2. beaunino zegt:

    Ik lees nog niet zo lang hier, maar wel heel graag. Klinkt dat logisch? Noet echt he?! Nou, jij snapt het wel. Van harte!

  3. Menck zegt:

    Mooie cijfers, Thomas. Van harte geproficiateerd!
    P.S.: leuke header, dat ondergesneeuwde Brugge. 😉

  4. Suskeblogt zegt:

    Goed om lezen dat het hier goed draait. Het beste in ieder geval voor 2015 en laat Brugge nog maar doorschemeren in je blog.

  5. Marion zegt:

    Nondeju zeg! Dat zijn mooie cijfers. Zo zie je maar, zo’n simpele ziel kan nog aardig wat publiek trekken. 😉 Ik heb hier oprecht met veel plezier gelezen dit jaar. Top!

  6. Joyce zegt:

    Mooie statistieken hoor Thomas, dat er nog zo een jaar mag volgen 🙂

    • Ik lig niet wakker van statistieken, maar vind het uiteraard wel aangenaam gelezen te worden :). Er volgen ongetwijfeld nog veel jaren – de vraag is alleen hoe lang ik hier blijf mijn ding doen. Nog nooit hield ik het zo lang vol op een weblog.

  7. Eilish zegt:

    We liggen allemaal niet wakker van statistieken, maar dat ze ons ego strelen is een feit.
    Maar temidden van het jaar dit blog ontdekt, maar ik kom hier graag ! Tot volgend jaar !

  8. Kristien zegt:

    Proficiat! En graag tot volgend jaar!:-)

  9. shivatje zegt:

    Proficiat en in het nieuwe jaar gewoon doorgaan met wat je gestopt bent even.
    prettige eindejaarwissel

  10. Brubeck zegt:

    Proficiat. Je hebt een van de meest interessante blogs die er in blogland te lezen valt, Thomas. Ik hoop dat je blijft voortdoen.

  11. Maaike zegt:

    Wat leuk zeg! Geniet ze en alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015!

  12. Nachtbraker zegt:

    Fijn, ik kom hier zeer graag lezen, Philemon. Ik moet echter toegeven nog niet de eer gehad te hebben Fidel in het echt te ontmoeten, dju toch! ’t Zal voor volgend jaar zijn…

    Veilig eindejaar!

    J. Braker

    • We zijn vorige week nog gepasseerd aan het Rode kasteeltje, en van Fidel geen spoor. Misschien is hij gaan skiën, wie weet…
      Wij fietsen jaar in jaar uit, we komen wel veilig aan de overkant! Als we je tegenkomen vanavond zullen we eens zwaaien!

  13. Els zegt:

    Mooie cijfers! Ga zo door. Fijne jaarwisseling!

  14. Billy zegt:

    evenzeer bedankt, Thomas. Voor al die plezante logjes, mooie foto’s van Brugge die Schone, en al je prettig gestoorde reacties!

    Nog een fijn jaareinde, en tot volgend jaar!!!

  15. De Fruitberg zegt:

    Een fijn 2015 toegewesnt. En ga absoluut door met bloggen.

  16. Liese zegt:

    Den Pannenkoek mag nooit ontbreken in mijn bloggeklik. Bij deze wens ik jou en je menage een vré helukkig nieuwjoar “en de wenshn vant joar hé”

    • En gelik da Menck zei: “Damme nog veele meugen meugen”. Nu daj’t zegt: de weblog van Liese stoat ook in m’n kompjoeter gebrand. ‘k Zien wré kurjeus nor oedadde eur bevallienge verlopt. ‘k Wenschen joen en jen anhangsels ne fantastisch gelukkug en gezoend 2015, met ol ’t geluk dat je mo kan beleven. Een goeje gezoend-ijt en, gelik of danze zeggen: ‘ol de reste moe je moe zelve koopn’ (dorachter behinn’ ze te lachen, mo da verstoak nie oltied – ’t is toch oltien ’t zelfste kluchtje?)

Geef een reactie

