40 reacties op Liebster Award

  1. beaunino zegt:

    Op z’n ‘Thomas’ ingevuld, ik had niet anders verwacht;-)
    Nu moeten we maar gissen naar al die punten van jou zeker. (als ik nu een man was geweest en jij een vrouw had dit voor mij een absoluut nee geweest voor mij om op het internet te knallen.
    Hele fijne vakantie Thomas en vrouw van Thomas.

  2. Inge zegt:

    Waarom verwonderd me dat niet dat je graag Herman B. leest 🙂 ?

  3. Inge zegt:

    Yuk, ffkes mijn verstand erbij houden: waarom verwonderT me dat niet…

  4. chrissebie zegt:

    Ik heb het een beetje gehad me al die awards, maar uw antwoorden blijven prettig lezen!

  5. Myriam zegt:

    Paul of Thomas of whatever. Zoals ik had gehoopt en verwacht, lig ik bij deze onder mijn bureautje van het lachen. Waar haal je het in godsnaam telkens weer uit? Bedankt voor de stroop die je gesmeerd hebt, het doet me deugd aan mijn patatten hartje. Een jacuzzi blog? Bubbels inderdaad, een jacuzzi heb ik niet maar dat kan natuurlijk nog komen. Ook al is mijn drang naar humor met deze blog voldoende tevredengesteld, ik blijf wat nieuwsgierigheid betreft over jou natuurlijk wel een beetje op mijn honger zitten. Maar dat is jouw goed recht, om daar niets over te willen vrijgeven. Je tatert er echter zo leuk over, over dat niet willen zeggen, dat het helemaal niet stoort.
    Ik ben dus héél blij dat je ingegaan bent op deze nominatie. In mijn grenzeloze naïviteit, nog maar net gestart met bloggen immers, dacht ik dat iedereen wel blij zou zijn met een nominatie. Maar dat is dus niet het geval. Jij misschien ook niet, maar je hebt je er toch maar op een toffe manier van gekweten. Waarvoor mijn oprechte dank.
    Ik wens jou en je madam een super vakantie in Cuba. Misschien mogen we nog wel een blog verwachten over hoe het daar was? En mocht je Hieronymus ontmoeten, doe hem zeker de groeten. Ik kijk hier ook verder naar hem uit en laat je desgevallend iets weten. Safe trip!!!

  6. Myriam zegt:

    Oja, en je logo voor de liebster award vind ik de max!!! Ook voor oude bloggers 🙂

  7. Harrij Smit zegt:

    Shit, denk ik eindelijk eens iets van hem te gaan begrijpen, komt hij weer met dingen aan die we allemaal al lang van hem weten. En toch kon ik er nog weer smakelijk om lachen.
    Oh ja, Thomas, voor 5,50 euro per dag mag je mijn weblog schrijven, dan kan ik eindelijk weer eens op vakantie 🙂

    • Moet ik er vijf en een halve euro voor betalen, of krijg ik dit? Maakt een groot verschil. Toch beter op voorhand afspraken, want met een Hollander weet je maar nooit…

      • Harrij Smit zegt:

        Een Hollander zou al gelijk begrepen hebben, dat hij er 5,50 euro per dag voor betaald zou krijgen. Dit is inclusief vakantiegeld en reiskosten. Bij ziekte en absentie geen loon – dit alles vanwege de rechtse regering alhier: geen rechten, wel plichten (dagelijks een stevig blog – niet zeuren – koffie/thee op eigen kosten en in eigen tijd). En je mag wel snel beslissen, want er zijn hier nog 300.000 gegadigden.

  8. Brubeck zegt:

    Rijk aan fantasie.. Hoeveel keer heb je deze tag nu al ingevuld, en steeds weer anders. 🙂

  9. onderdeblauweregen zegt:

    uien confituur onder je oksels….heeft knoflook ookeen soortgelijke werking? Hou ik meer van :p
    En goeie punten by the way….
    Wederom fijne vakantie!

  10. Marion zegt:

    Lachkick. Olifant + chimpansee… Ik heb gelukkig een zeer levendige fantasie. Dat moet wel lukken.

  11. Joyce zegt:

    Heb je al een naam verzonnen voor die bijzondere kruising die je noemt? Moehahahahahaha! Geweldig geschreven, ook de sterke punten deden mij even hard lachen 😀

  12. Suskeblogt zegt:

    met al die awards die je dankzij je lezers hebt mogen binnenrollen mag je ons toch eens op een pint trakteren hoor ! 🙂

  13. Billy zegt:

    ook voor oude bloggers… 😀
    Oud in leeftijd, of oud in blogjaren…?

    Je hebt er weer een ernstig onernstig logje van gemaakt, Thomas/Paul.
    En toch ook nog enkele weetjes over jezelf gelezen. Fan van Brusselmans, net als ik. Wiens wekelijke column in HLN ik steeds met een glimlach lees. Net als jouw logjes. Dat heb je dus min of meer gemeen met hem.

    Ik wens jullie alvast heel veel plezier toe in Cuba. Maak er een boeiende en leerrijke trip van. En vergeet niet af en toe je vrouw achterwaarts in de poes te naaien!

    • Voor wie het oeuvre van Brusselmans niet kent en enigszins ‘geschokt’ is van het laatste zinnetje van Billy… Dat van het ‘achterwaarts in de poes naaien’ is een zinsnede die Brusselmans te pas en te onpas gebruikt, een gimmick die ik onlangs tijdens een kwis een dame hoorde vragen in zijn richting om hem vooraf te zijn :). Geen Vlaming die daar nog van opkijkt…

      Ik zal mijn best doen, Billy 🙂 .

  14. Menck zegt:

    Ook ik reken me tot de schare fans van Brusselmans.
    Fijn neergepend alweer.

  15. Haha! Geweldig, tranen gelachen om jouw antwoorden. Daar heb je een punt! Fijn weekend…

Geef een reactie

