Nog assan up reize

2

Me zien nog assan up reize. Misschien gojje niks verstoan van wattak ier schrievven. K’aan u Westvlamsche schié en kpeisden: worrom u ki nie in Bruhs? En witje watta zo komiek is? Kort ahter dak dat ier geschreevn en, gaavuk u reaksie up ’n schiefsel van Tiny, ook in ’t Bruhs. Ze zei tegen mien: ‘U volgend logstje in ’t Bruhs musschien? K’en der ton niks van gezeid. En kaan ook hin hoeste mi vo da stikste uut te vaagn. Kaa te veele werk mette reize die up hangk was.

‘k zittn in Cuba, da meistje ierboovn, in eur deurehat,  é mien zien passeern me m’n vrowtje. Euren oend ook. How, ’t is te zeggn, eure ratte, want ’t is presies hin zukke groate beèste. Elk z’n huddacht over nen oend, ik viendn toch ’t meèst in un echten oend, tis te zeggn, eén van ten minste un alve meeter oohe.

Z’en ier schoanne otto’s. Lange geleen damme zukke otto’s in Bruhhe hezien en. Tegenwoordig zient ollemolle dezelfste. J’eet hroate, j’eet klintjes, en vodde reste zient ollemolle kammiejongs.

Schoane stranden ook. Zie ze dorrekki loopn, da koppeltje. Koopen damme wiedder up ’t zelfste moment van nu ook azzo loopen up ’t strangge.

Van  olles te zien en te doen…

We bluuven ier nog u weeke, en tnoaste weeke ziemme weere. Nog u bitje geduld, en misschien honk tnoaste weeke moandag, den 23sten ak me nie verhissen, al entwat loaten weetn.

De kompelmenten uut Cuba!

Pol

ps: kun kunn’ nie reageern, want de internetverbiendienge is wreed slicht up Cuba !

 

(iets van begrepen, beste lezer? Zo niet heb je niet veel gemist… Tot heel binnenkort !!)

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

45 reacties op Nog assan up reize

  1. Marion zegt:

    Ja hoor, ik kon het prima volgen allemaal! Sterker nog, ik hoef alleen maar de plaatjes te bekijken en ik kan me al een goede voorstelling maken van wat je erbij geschreven hebt. Ik wens jullie nog een heerlijke week daar! Geniet ervan!

    • Hebben we gedaan, Marion. We zijn nog nooit zo lui geweest als op dat laatste weekje strandvakantie, maar beter als dit zijn onze batterijen nog nooit zo goed opgeladen geweest. Dat de wereld maar oppast voor de newborn Thomas Pannenkoek 🙂 !

  2. tinyblogt zegt:

    Mo vint toh! Ik zittn ier te bleiten van ’t lachen van snuchtens vroeh. Merci wi, ’t doet ossan deugd van in ’t Bruhs te lezen, en zeker at van gie komt. Amusir joender do mo goed en zorg da je hat nie verbrand he!

  3. heleen zegt:

    Geniet lekker nog van je vakantie en ik kom het tot mijn verbazing aardig volgen!

  4. Inge zegt:

    ’t Leest toh é bitje minder vlot ezo vin kik moar allé ’t belangriekste is da ge u jeunt é!

  5. beaunino zegt:

    Skoon skrift hoor. Wanneer komme jullie weer theus?

  6. chrissebie zegt:

    Vaneigens ekkik da verstoan! Amuseer junder doa moa verdre !

  7. Harrij Smit zegt:

    Het zal vast wel waar zijn. In elk geval veel plezier daar op Cuba.

  8. Ja ja goed begrepen, geniet er daar nog maar van en ik heb mijn eerste achterstaande schuld voor de photo challenge van januari ingelost :-). Februari volgt ook nog in maart en maart in maart natuurlijk hé. Met een naam als Thomas Pannenkoek in het West-Vlaams zien schrijven zet me toch aan het denken, een gespleten geest :D?

  9. Billy zegt:

    kee alles goe verstoan, Polle! Zelfs al est in ’t Brugs, da vele verschilt mee da Woaregems iere.
    Moar tog ester iets dak nie verstoa. Zedde hilder niet “wok” ipv “ook”?

    Nog veel leute doar hé!

  10. onderdeblauweregen zegt:

    Hahahaha, grappig genoeg kan ik een groot deel wel volgen (als je het zou spreken kan ik er nog geen kaas van kunnen maken :p)
    Fijne vakantie nog en geniet ze daar!

  11. Myriam zegt:

    Geheel onverwacht nieuws uit het verre Cuba. Het geschreven Brugs ben ik niet echt meester, al snap ik de teneur wel van je verhaal. In de gesproken taal echter kan ik best mijn mannetje staan ;)Amuseerjdenog

  12. T&D draakje zegt:

    Geniet van je vakantie daar!

  13. Joyce zegt:

    Ok het lezen is lastig maar de foto’s : wauw!! Geniet er van Thomas! Fijne vakantie verder 🙂

  14. Nachtbraker zegt:

    Oe je hoed é, Philemon. Toet in den droai!

    Den Braker

  15. Suskeblogt zegt:

    zie je van Brugge zet joe vanagtren. Zoeng Willy lang eleen.
    Stel het wel ginder en tot binnenkort.

  16. Maar Pannenkoek nu maak je het Miss Antwerpen toch wel heel moeilijk,….ik maakte mij net de bedenking dat ik geen Antwerps kan schrijven,…..gat in mijn cultuur?? 🙂 🙂

  17. Liese zegt:

    schoane schoane pannekoeksje! Geniet er mo van, vor dajt wit ist were gepassird!!!

    • Ewwel, ’t is ol weere gepassird. Vandaahe nog ’n dagstje tuus, mo morgen weere ant werk. M’n toffe collega’s en per oengeluk einigte mails no m’n privé-adres gesteurd in platse van no m’n werk, zoddak direkt weetn woddak an toe zien ak weerekommn… 😦

  18. Marjelle zegt:

    De helft versta ik niet, maar met de andere helft plus foto’s kom ik toch nog wel een heel eind, Thomas. 😉 Veel plezier daar!

  19. Brubeck zegt:

    Vooral grappig eigenlijk dat de meeste reacties meteen in het dialect overgaan. Laat mij het dan maar bij zeer “beschaafd” nederlands houden: khem alles verston.

    • Dat komt, beste vriend Bru, omdat Westvlaams in feite de standaardtaal is. Alle afleidingen hiervan, onder andere het Antwerps, zijn wildgroei en zouden eigenlijk moeten verboden worden. Maar hier is nog veel werk aan de winkel…

Geef een reactie

