Staking ten huize Pannenkoek

2

Vier keer heb ik een logje opgestart, vier keer heb ik het weer vernietigd.

Ik stop voor vandaag. Volgende week beter…

 

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

45 reacties op Staking ten huize Pannenkoek

  1. Sabine zegt:

    Heel verstandig! Later komen de woorden vanzelf weer…

  2. Suskeblogt zegt:

    je hebt zo van die dagen dat het niet wilt lukken.
    Maak er een mooie dag van en je ziet wel wat deze blog betreft.

  3. Marion zegt:

    Sometimes you just need to destroy something. 🙂

  4. Inge zegt:

    Inspirerend! 😉

  5. Eilish zegt:

    Staken op zondag, volgens mij ga jij van geen enkele vakbond steun krijgen, die bezorgen de economie liever een deuk in de week en geven hun achterban op die manier een extra dag verlof. Na dat verlof heeft het werk zich dan misschien opgestapeld en zijn ze dan nog meer miscontent, waardoor een volgende staking misschien weer nuttig wordt … 🙂

  6. Komaan hé Pannenkoekske,…..we laten ons niet gaan hé! Hier ook weinig inspiratie op het moment 🙂

  7. Zwijg jong, hier ook nul komma nul inspiratie.

  8. Myriam zegt:

    Amaar Thomas toch. Mij zo in de steek laten, en dat nog wel op deze afgrijselijke zondag. Snif snif snif 😦

  9. lisoverseks zegt:

    Als dit vijf is die het wel gehaald heeft ben ik blij dat 1/4 voor eeuwig gewist zijn.

  10. Wildcard zegt:

    staking op zondag, is dat wel de moeite ? 🙂

  11. Harrij Smit zegt:

    Ach ja, loslaten blijft een wondermiddel. Door los te laten heb je je handen (en je grijze massa) weer vrij voor andere zaken, terwijl je geesteskind intussen nog wat kan rijpen.

  12. We wachten allemaal geduldig af hoor! Zal toch wel een keer goedkomen hè?

  13. kakel zegt:

    Eén dagje rust en morgen vliegen je vingers weer als een mitrailleur over je toetsenbord!

  14. Rob Alberts zegt:

    Petje af voor zijn wijs besluit.

    Oude blog posts nalezend denk ik weleens dat had ik ook beter kunnen opruimen …….

    Vriendelijke groet,

  15. Brubeck zegt:

    Af en toe gezaag moet ook kunnen.. We zouden wel verschieten, daar niet van 🙂

  16. Joyce zegt:

    Soms wil het gewoon niet, komt vanzelf weer 🙂

Geef een reactie

