Bedankt !

2

Mijn logje van vanmorgen is verdwenen. Ik legde zonder veel woorden uit waarom ik het, naast de Hiëronimus-kroniek (die klaar staat tot eind van dit jaar), voorlopig kalm aan doe op blog-gebied.

Twijfel alweer, want wat heeft het probleempje in kwestie met bloggen te maken? Weet jij het 🙂 ?? Ik had het logje voor vandaag wel zes keer opnieuw ingetikt, telkens met vanuit een ander perspectief, en gooide het telkens in de papiermand. Deed ik beter niet, een zondagje geen logje plaatsen is het einde van de wereld niet.

Fantastisch mooie reacties volgden. Hartelijk dank daarvoor!

Het postje is dus weg. Geen plaats hier voor negatief gezwets.

.

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

29 reacties op Bedankt !

  1. Rob Alberts zegt:

    De header met paard en wagen en de foto van het bereden pluimvee door een ridder met de vork in de aanslag zijn weer een prachtige illustratie van je blog!

    Mag ik jou alvast een hele fijne week toewensen.

    Zonnige groet,

  2. heleen zegt:

    Gelukkig stond je verdwenen logje nog in mijn mail! Dus ik heb het wel kunnen lezen. Ik zeg altijd: doe waar jij je goed bij voelt! Dat is het allerbelangrijkste!

  3. Welkom terug Thomas, je hebt gelijk… je blogt gewoon wanneer je zin hebt…
    Ik denk dat jij het ook niet kunt laten… je bent een schrijfwonder 😉
    Waar moet je naar toe met al die gedachten die toch komen hé…

    • ‘Schrijfwonder’ is sterk overdreven, maar het zit wel in de genen.
      Tja, wat moet je met die gedachten?

      • Mrs. Brubeck zegt:

        Het kan allemaal, proberen te schrijven over problemen en je zal zeker en vast “klankborden” krijgen.. Voor sommigen een hulp, maar het kan ook een verkeerd beeld creëren van wie je bent en hoe je je voelt…
        Belangrijk zal zijn dat je je gesteund voelt door diegenen die je volgen. De echte oplossingen zullen gezocht moeten worden bij je naasten denk ik. 🙂

  4. bentenge zegt:

    Neen, ik wist het deze morgen al niet en ik weet het nog altijd niet (wat het muurtje met bloggen te maken heeft/had).

  5. Myriam zegt:

    You made my day a little bit better again!!! 🙂 Ik ga gauw een brugse zot drinken

  6. beaunino zegt:

    Dat was snel;-D
    Nou, mooi. Ook weer opgelost. Al dan niet. Hoe dan ook, welkom terug;-D

  7. Kijk! Zo horen wij het graag, al had verwijderen niet gehoeven, ook dat mag er zijn ;)) Juist…

  8. Joyce zegt:

    Ik vraag me altijd af Thomas wat het ergste is dat kan gebeuren door een stuk tekst van mijn hand…. dat meen ik echt oprecht. En dan denk ik weer terug aan een reactie van Narda ooit op een blog van mij: mensen denken allemaal dat onze levens / emoties en problemen zo anders als die van anderen zijn. Echter wanneer we dood gaan vergaan we allemaal tot hetzelfde hoopje stof. Met andere woorden; til er niet te zwaar aan en doe vooral wat jou gelukkig maakt! Knuffel

  9. Billy zegt:

    ik heb je logje van gisteren dus niet gezien, maar uit wat ik er kan uit opmaken ging het over de logfrequentie?
    Ik blog al een hele tijd niet dagelijks, en dat vind ik goed zo. Anders wordt het bijna een verplichting, en is de fun er af.

Geef een reactie

