Ooit

2

Dit is mijn kortste logje ooit.

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

51 reacties op Ooit

  1. chrissebie zegt:

    Ooit …………………blaas jij je pijp uit?? ( als ik me baseer op je fotoke )

  2. Sabine zegt:

    Een tevreden (en verliefde) Pannenkoek?? ๐Ÿ™‚

  3. De Fruitberg zegt:

    Of je kortste logje tot nu toe…

  4. Eilish zegt:

    Ok dan hebben we dat snel gelezen. Volgende keer beter ๐Ÿ™‚

  5. tinyblogt zegt:

    Ik heb dat koppeke nog ergens gezien!

  6. Mrs. Brubeck zegt:

    Ooit…doe je mee aan “met 4 in bed” en wordt dit je uithangbord!

  7. Ik voel het hรฉ, je gaat een geheim delen!! Ik kan niet wachten!!

  8. Jaixy zegt:

    Haha slaap lekker. Nacht smakkert terug

  9. heleen zegt:

    Eigenlijk reageer ik niet in mijn vakanties en lees ik alleen mijn zusjes blog, maar een blog van Thomas in de week: moet ik toch even bekijken! Vanaf een heel zonnig Californiรซ, bedank ik u voor deze korte onderbreking!

  10. Brubeck zegt:

    Ongemeen spannend, deze blog !

  11. Hahaha! Je hebt me laten lachen op deze vroege morgen. Fijne dag vandaag.

  12. Marion zegt:

    Zo, die zit, Pannenkoek!

  13. Harrij Smit zegt:

    En daarmee creรซerde je een perfect Zes Woorden Verhaal ๐Ÿ˜€ .

    Zie: https://gedachtgedicht.wordpress.com/2015/08/06/stiekem-getrouwd/

  14. Marjelle zegt:

    Superkort idd. ๐Ÿ˜‰

  15. Kijk! Das goed nieuws het kan alleen
    maar langer en leuker worden dus ;-))

  16. Myriam zegt:

    Thomas, wat is er aan de hand? Ben je ziek? Ben je depressief? Zeg het ons, wij komen er aan, ach neen, dat wil je helemaal niet

Geef een reactie

