Een zalige Kerst !

AAA1

Vanuit het prachtige Brugge wens ik jullie allen een prettige Kerst toe. Meer nog, wens ik jullie toe dat het vanaf nu elke dag Kerst mag zijn, vol geluk en gezondheid, vol met vredegevoel en het besef dat we op deze aardbol lopen om voor elkaar te zorgen.

AAA1

AAA1

AAA1

AAA1

AAA1

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

42 reacties op Een zalige Kerst !

  1. Marion zegt:

    Ik wens jou niets minder dan hetzelfde toe! Ik trek alleen wel wat warmers aan. Het mag dan redelijk warm zijn voor de tijd van het jaar, maar toch.

  2. bentenge zegt:

    Elke dag Kerst is van het goede te veel, de rest van de zin daar kan ik me wel in vinden 🙂 Verdemme zeg, blaast die daar nu stof in mijn ogen ?

  3. Eilish zegt:

    Is ‘vansgelijke’ een goed woord ?

  4. shivatje zegt:

    Thomas van uit Antwerpen wens ik je een prachtige kerst toe en een succesvol 2016

    Aum Shanthi

  5. Brubeck zegt:

    Wederzijdse kerstwensen, Thomas, van mij en mijn lieftallige Mrs.

  6. Alle dagen de kerstgedachte, als in vrede op aarde en nog meer goeie dingen, dat mag absoluut. We vergeten dat te rap, zelfs op kerstdag.

  7. terrebel zegt:

    Mooie dagen gewenst! Bij voorkeur niet alleen rond kerst maar het héle jaar. Voor jou en de jouwen. Leuk je te leren kennen!

  8. Menck zegt:

    Mijn madam en ik wensen jullie vanuit het tropische Ichtegem eveneens een prettige Kerst toe. Een zalige slinger en gelukkige ballen aan allen!

  9. Heel erg mooi gezegd. Ik wens jou en je dierbaren ook een hele mooie Kerst toe!!

  10. Sabine zegt:

    Uit Colombia ook voor jou en je familie heel fijne dagen! Ik vind die eerste foto trouwens wel heel mooi met al die gekleurde huisjes!

  11. Micheline zegt:

    Ook van op ons eiland mijn welgemeende wederkerige wensen!

  12. Zijn dat foto’s van jou en je vlam in betere tijde ;-)?? Fijne feestdagen Mr Pannenkoek,….

  13. Jij ook een prachtige kerst gewenst… De kerstmannen en vrouwen zijn prachtig!! Leuk pakje om aan te doen met kerst…😉

  14. Rob Alberts zegt:

    ook ik wens jou en je naasten een fijne feestdagen en plezierige jaarwisseling toe.

    Vrolijke groet,

  15. Wens jullie ook een groot genieten toe,
    gezinsgezelligheid en alle tijd… Liefs!

  16. beaunino zegt:

    Jullie ook Thomas.
    Vrede op aarde voor ons allemaal.

  17. Billy zegt:

    ik wens jou evenveel toe, Thomas!
    Mooie selfies… 😉

  18. Da is ier ‘voor elk wat wils’ zeker? 😉 Voor jou hetzelfde!!

  19. Lekker vieren zoals je het zelf fijn vindt! Wat hebben jullie mooie kleding voor de kerst zeg!
    Dat we dat al mogen zien? Mijn kerstkleren blijven geheim tot de kerst 😉
    Fijne kerstdagen en een geweldig, gelukkig, gezellig en gezond 2016
    Lieve kerstgroetjesss

  20. Bart zegt:

    Dat zijn mooie wensen ,die bij deze ook jou richting uitkomen! Fijne eindejaarsdagen!

  21. Jaixy zegt:

    Merry Christmas!! 😘

Geef een reactie

