Slecht nieuws …

AAA2

Korte mededeling.

We gingen daarnet naar de Lidl om boodschappen, en de prei was op. Wat nu?

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

84 reacties op Slecht nieuws …

  1. oponseiland zegt:

    Ai dat is erg! Maar hadden ze daar verse garnalen? Hier vind ik er geen verdorie…

  2. Mrs. Brubeck zegt:

    Er zijn nog andere winkels Mr Pannenkoek πŸ™‚

  3. Iets voor sluitingstijd hadden ze in ‘den Delhaize’ nochtans prei in voorraad. Ik heb ze laten liggen voor je.

  4. tinyblogt zegt:

    De kleine Carrefour in de Pannebekestraat? En vroeger was er een groenselwinkeltje op de Koolkerksesteenweg. Of de mini Delhaize in de Ronsaardbekestraat. Maar oei, die zijn nu al dicht.

  5. beaunino zegt:

    Misschien heeft Menck nog wat staan in zijn achtertuin?

  6. ’t Is geen winter, dus ook geen winterpret. Misschien is er ergens zomerpret …

  7. Oef, ik was al bang dat het toiletpapier op was, want ik moet dringend kakken.

    Veel pret,

    J.B.

  8. Falderie zegt:

    Er zijn genoeg winkels in de buurt! πŸ™‚

  9. terrebel zegt:

    Er is geen erger ramp denkbaar! Sterkte met het verwerken van dit immense verdriet! πŸ˜‰

  10. heleen zegt:

    Heel veel sterkte, misschien slachtofferhulp inschakelen?
    Daar zijn ze ten slotte voor!

  11. Wat een drama!
    Ik kan je niet helpen hoor… helaas, zou het echt graag doen!
    Of….. misschien toch een tip?
    Ga je morgen toch nog even kijken, zou toch geweldig zijn als ze dan wel prei zouden hebben? πŸ˜›

  12. Eilish zegt:

    Waar moet dat naartoe met de wereld, geen prei gedomme …

  13. Sorry, maar het was pas erg geweest als het wc-papier op had geweest en brocolli had ook een goede vervanger geweest,…….

  14. De Fruitberg zegt:

    Bekijk de positieve kans, nu moet je die garnalen niet pellen!

  15. cutebunniex zegt:

    Goh, bedankt voor het delen van deze nuttige informatie!

  16. Sabine zegt:

    Uhhh broccoli..? πŸ˜‰

  17. chrissebie zegt:

    volgend jaar zelf prei planten???

  18. Haal je toch prei op de markt? Of zit er goud in de prei van de Lidl?πŸ˜‰πŸ˜‚

  19. Oh je had het gister nodig las ik net.. Ach Garnalen zijn een goede vervanging niet lekkerder dan Prei maar het kan ermee doorπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  20. bentenge zegt:

    De pret kan hier nochtans niet op heb ik de indruk.

  21. Billy zegt:

    ik zou nooit meer een voet binnen zetten in die Lidl!
    En rechtstreeks bij de boer om prei gaan.
    Zal ze leren!

  22. Brubeck zegt:

    To prei or not to prei, meer kan ik aan deze filosofische blog niet meer toevoegen.

  23. Jaixy zegt:

    Ik haal de prei bij de boer…die heeft geen garnalen… Wel bieten

Geef een reactie

