Gelukkig nieuwjaar !

Ik hang ze aan het tussenraam die de keuken van onze veranda scheidt, de eindejaarswensen die we hebben ontvangen. Heel veel mooie en warme wensen van mensen die om ons geven.Altijd leuk om weten dat zulke mensen er zijn.

Wat vieren we vandaag? Het is gewoon een dag als gisteren, enkel moeten we de vorige kalender bij het oudpapier gooien. Veel tamtam om niks, eigenlijk. Maar toch hebben we meegevierd met de rest, gewoon omdat we graag vieren.

Voor iedereen mijn beste wensen, en ook die van mijn lieve dame die van ver deze blog en wat ik erover vertel mee volgt. Een goede gezondheid dit jaar, en vooral veel liefde.

Ik zal me twee weken verstoppen in een diepe kelder, om al die nieuwjaarskussen van familie, collega’s, kennissen,.. te ontwijken. Zoek niet, Thomas Pannenkoek zit in Mestauskalio, en kan jullie oproep nu niet beantwoorden…

 

AAA1

 

 

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

53 reacties op Gelukkig nieuwjaar !

  1. Thomas Pannekoek just left the building!

  2. shivatje zegt:

    Ik wens je een succesvol 2016

    Aum Shanthi

  3. shivatje zegt:

    Dat is van gelijke Thomas.

    Aum Shanthi

  4. bentenge zegt:

    Verdemme, begint dat hier goed zeg dat 2016. Lees ik een woord als slacking en heb ik geen idee wat het is. Lap zeg. Where is Thomas P. when you need him ? Gone to the basement. Ik wens je geen schitetrend 2016, maar wel wens ik je vandaag een dag die minstens even goed is als gisteren. En als het even kan wens ik je datzelfde voor alle 364 dagen die op vandaag volgen.

  5. Mrs. Brubeck zegt:

    Maar Paul toch… You can run, but you can’t hide forever 🙂

  6. chrissebie zegt:

    Ik ben ook niet aan al het nieuwjaargedoe. Ons kerstgerief is al opgeruimd, alleen de kaartjes hangen nog op aan een lint. Vandaag nog piepers gaan uitdelen aan mijn moeder , zondag het jaarlijkse familiefeest en we zijn er weer van af. Feesten vind ik leuk, maar de verplichting is er soms te veel aan! Fijn 2016 met hoe cliché het ook klinkt een goeie gezondheid. Want als dat goed zit, volgt de rest, mooie reisjes, leuke uitstapjes, en vooral veel liefde, maar dat zit wel snor bij u! En k ga u geen piepers geven!

  7. Jaixy zegt:

    Haha fijne 10 dagen in rust en stilte!

  8. De Fruitberg zegt:

    Amuseer je in je bunker. En verder een fijn 2016

  9. Eilish zegt:

    Dikke kus voor nieuwjaar 🙂

  10. Wildcard zegt:

    Beste wensen voor het nieuwe jaar 🙂

  11. Kleed je maar lekker warm aan! Beste wensen voor 2016!

  12. Marion zegt:

    Ik wens jou en alle mensen om je heen die jij het ook gunt een heel erg mooi, gelukkig en gezond 2016 toe.

    • Als jij dit wenst, zal dit zeker dik in orde komen. Bedankt hiervoor. Ik heb de laatste weken al zodanig veel gewenst dat ik geen bloemkool van een konijn meer kan onderscheiden, maar als ik jou ook nog geen beste wensen gewunscht habe, dan doe ik dit bij deze. 🙂

  13. Sabine zegt:

    Gelukkig nieuwjaar met veel geluk, liefde en gezondheid!

  14. Menck zegt:

    Een gelukkig, ontspannen en gezond 2016, meneer Pannenkoek. Have fun in Finland!

  15. Brubeck zegt:

    Groot gelijk… waarom spreiden we gewoon onze nieuwjaarswensen niet over de volgende maanden ? In januari mogen alle mensen wiens naam met de letter A en B beginnen, en zo gaan we voort. Zo kunnen we de kussen ook spreiden hé ?
    🙂

  16. Inge zegt:

    Voor jou ook een gelukkig en gezond 2016! Je zet het jaar alvast goed in!!!

  17. Is ’t weeral zo ver? ‘k Moet eventjes ingedut zijn …

  18. beaunino zegt:

    Proost Thomas, op een goed jaar.

  19. Rob Alberts zegt:

    Met een ferme handdruk wens ik jou en je lezers een voorspoedig 2016!

    Opgeruimde groet,

    • Vandaag, beste Rob, las ik nog in de krant dat de moderne etiquette ook verwacht dat ook mannen elkaar kussen. Ik moest er bijna mee walgen. Waar gaat het naartoe met deze wereld :)? De hand wordt ferm geschud !!

  20. oponseiland zegt:

    Heel veel geluk, liefde, gezondheid in dit nieuwe jaar voor jou en je familie! Ik zou toch maar iets meer dan twee zwembroeken aandoen hoor 😀

  21. Maak van 2016 een topjaar,….en mag ik mee verdwijnen, ik heb het nu echt gehad!!!

  22. Joke zegt:

    ik vind het al vermoeiend om iedereen in blogland een gelukkige nieuwjaar te wensen. Toch bij deze: een gelukkige nieuwjaar!

  23. Billy zegt:

    misschien kan die lieve dame je blog, al dan niet tijdelijk, overnemen?
    Maak maar dat het water niet te diep staat in die kelder, Thomas!

  24. De hoeveelste keer is het nu? Dat ik je een gelukkig 2016 wens?
    Maakt niet uit, nu ook even tegelijk voor je schat en iedereen die je lief is en die je een warm hart toedraagt!
    Groetjesss

  25. Joke zegt:

    Een gelukkig jaar met vele verhalen.

Geef een reactie

