Gedichtendag

Dienstmededeling

De trein van half acht

richting Varsenare

heeft een half uur vertraging

lekke band

De bakker

bakt vandaag

geen brood

hij heeft nog

overschot van gisteren

De man met een

gigantische zweer

op zijn voorhoofd

vindttttttttt zijn muts

niet meer

 

het leven

is om zeep

 

 

 

 

 

 

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

41 reacties op Gedichtendag

  1. Eilish zegt:

    Rijmen en dichten zonder uw gat op te lichten ?

  2. Peter Blanckaert zegt:

    Ge zult toch wreed hard moeten springen als ge wilt afstappen in Varsenare :p. Verder een heel mooi en romantisch gedichtje hoor!

  3. Rob Alberts zegt:

    Blijven ademen dan komt alles goed …..

    Vrolijke groet,

  4. Hillechien zegt:

    en de zeep zit natuurlijk in die kist

  5. Jaixy zegt:

    Ik denk dat alles wel goed komt.

  6. Sabine zegt:

    Een lekke band op een trein? ๐Ÿ™‚

  7. Morgaine zegt:

    Nu zat ik gisteren in de trein, die gewoon op tijd reed, maar een lekke band? hahaha ik moest wel even lachen ๐Ÿ˜‰

    X

  8. Mijn dag begon goed… Maar naarmate de tijd volgde werd ik steeds chagrijniger en ik heb geen eens een zweer…

  9. Mrs. Brubeck zegt:

    Fijn gedicht, maar ik heb een dt-fout gevonden… Dus ge had beter uw gat wel opgelicht ๐Ÿ™‚

  10. Menck zegt:

    Dichten 2.0, veronderstel ik? ๐Ÿ˜‰
    De bakker heeft overschot van gisteren? Yes, broodpudding!

  11. terrebel zegt:

    Om over na te denken…laat ik dat nu graag doen!

  12. beaunino zegt:

    Zit je ook op een cursus? ;-))

  13. Merel zegt:

    Gelukkig dicht de dichter nog zijn dicht

  14. de bakker bakt vandaag geen brood. Hij zit naar de klok te staren, terwijl de dichter zijn woorden laat stromen in een zee van bedenkingen

  15. Brubeck zegt:

    Voila, ik had niets anders verwacht dan deze fantasierijke humoristische invulling voor iets wat toch te serieus wordt opgevat ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

