Heb jij dat ook soms ?

De laatste tijd heb ik meer en meer voor dat bepaalde blogposts niet meer in mijn reader komen, niettegenstaande ik nooit iemand ontvolg.

 

Hoe kan dit? Ervaring hiermee?

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

70 reacties op Heb jij dat ook soms ?

  1. Menck zegt:

    Yep, dat heb ik wel vaker. En ook dat bepaalde schrijfsels pas op de reader verschijnen twee of drie dagen nadat ze gepost werden. Zo hink ik hopeloos achterop, natuurlijk.
    O ja: as reader gebruik ik Bloglovin’.

  2. Myriam zegt:

    Ja, ik heb het ook al gehad. En plots waren ze er weer. Raar hoor

  3. Bij mij ook een time laps van meerdere uren tot 1/2 dag. De meldingen via email zijn zelfs nog trager.

  4. tifosanele zegt:

    Ik heb dat ook. Geen idee hoe het komt…

  5. Mrs. Brubeck zegt:

    Wij hebben dat ook geregeld voor, heb je al eens gemaild… Remember?
    Bij ons valt het natuurlijk sneller op omdat we het van elkaar weten. Het is een wordpress probleem, als je contact maakt met de helpdesk moet je zeggen dat je een bepaalde blog niet kan zien en dat ze die moeten “refreshen”…vermelden dat je het kotsbeu bent en dat het very “annoying” is helpt ook πŸ™‚
    Maar het wordt wel altijd direct rechtgezet!

  6. De Fruitberg zegt:

    Het antwoord is ‘Ja’

  7. Heb ook wel eens het idee dat ik het later zie,
    al ben ik zelf ook traag en niet alleen vandaag ;-))

  8. Jaixy zegt:

    Ja heb dat ook. En dan duurt het soms een paar dagen en verschijnen ze wel ineens…

  9. Rob Alberts zegt:

    Ik volg teveel blogs om iets raars te ontdekken.
    Mijn volglijstje is gewoon te lang om alles bij te lezen op een dag.

    Vriendelijke groet,

  10. Menck zegt:

    Troost je, Thomas, er staan maar zevenentwintig postjes meer op mijn blog die je nog niet gelezen hebt. Valt reuze mee, toch?

  11. Brubeck zegt:

    Bij mij ligt het aan de hoeveelheid drank de avond ervoor of ik de blogs niet zie verschijnen in mijn reader πŸ™‚

  12. tinyblogt zegt:

    Goh, ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad. Ofwel merk ik het gewoon niet…

  13. evavertelt zegt:

    Ik gebruik de reader van wordpress zelf, en op sommige blogs zit een aantal dagen vertraging…

  14. terrebel zegt:

    Het kan soms eventjes duren maar doorgaans is de in Blogger ingebouwde reader behoorlijk accuraat.

  15. Ik heb daar geen last van. Wel heb ik dat niet alle reacties bij notificatie staat maar wel onder mijn blogpost.

  16. Sabine zegt:

    Ja dat had ik dus met mijn eigen blog! Maar met anderen heb ik niet het idee dat er wat mist… of nouja, misschien wel later. Wat ik wel af en toe heb is dat als ik reageer de post dan niet geplaatst wordt. Daar kom ik pas later achter, heel vervelend.

  17. Billy zegt:

    dit kom ik nooit tegen. Ik gebruik http://www.netvibes.com als feedreader, en dat vind ik een hele handige en overzichtelijke feedreader.
    Heb je dat probleem met de feedreader van WordPress zelf, of met een andere, Thomas?

  18. Hillechien zegt:

    ik heb gewoon geen tijd om alles bij te houden en ja mis dus wel eens wat maar of dat nou een ramp is, morgen komt het wel weer

  19. Samaja zegt:

    Ja hoor, ik merk het ook. Zo komen de posts van Tales from the Crib niet altijd in mijn overzicht voor, of pas dagen nadat ze gepubliceerd werden. Ik heb geen idee wat daarvan de oorzaak is. Ik werk met de WordPress reader, maar die is dus zeker niet perfect…

  20. Yep, hier ook al meegemaakt,……:-)

  21. Eilish zegt:

    Ik heb het vooral met de .be-sites in de WP-reader

  22. Inge zegt:

    Yup, hier ook dan denk ik plots: wat is het stil bij die of die en dan kijk ik rechtstreeks naar de blog en stel vast dat ik hopeloos achter zit!

  23. Melody zegt:

    nee heb ik niet (meer) … heel in het begin had ik dat vaak ook…. en toen ben ik ermee gestopt en heb ik de blogs die ik wil volgen met rss-links op mijn blog gezet… nnu zie ik in 1 oogopslag als iemand iets nieuws gepost heeft, gelijk op mijn blog…

  24. Villasappho zegt:

    Ik werk veel via de app op mijn telefoon en ken het probleem. Ik ga nu gewoon (ook via die app) naar mijn lijstje en werk die af. Het gebeurd zelfs bij de mensen die ik elke dag bekijk en stiekem zelfs afwacht of er al iets nieuws is, gewoon omdat ze zo leuk zijn.

  25. Ik gebruik Feedly, maar die is ook wel eens een beetje achter hoor..

  26. Flavie zegt:

    De reader volg ik niet, bij mij komen de blogs die ik volg in een speciaal mapje ‘blogs’ in mijn email, vind ik gemakkelijker om te volgen.

  27. Nu je het zegt..Ik heb wel een paar bloggers dat ik al een eindje niet meer ‘zag’ in de reader. Zal ik morgen eens checken.

  28. Morgaine zegt:

    Zijn die personen over gestapt soms naar een eigen domein? zo ja, dan kan dat een hele grote reden zijn waarom ze uit je reader verdwijnen, dan gebruiken ze geen plug ins meer of zitten niet meer via wordpress op een blog….

    Ja, ik heb er dus ook last van, dat sommigen of velen lijken over te stappen en gewoon verdwijnen ook uit mijn mailbox, helaas….

    X

Geef een reactie

