Na heel lang nadenken heb ik besloten…

Schrik niet, of toch niet heel erg veel.

Ik denk er al een tijdje over, maar heb het telkens uitgesteld.

Vandaag is het eindelijk gebeurd.

Ik at een blikje zalm, gewoon omdat ik er al zo lang zin in had…

 

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

49 reacties op Na heel lang nadenken heb ik besloten…

  1. Hillechien zegt:

    Hahaha ik had toch een haring gepakt na zo lang wachten

  2. tinyblogt zegt:

    Gij kieken! πŸ˜€

  3. Marianne zegt:

    Ohhh wat spannend, als ontknoping een blikje zalm. Mafferd hahaha.

  4. Rob Alberts zegt:

    Blikken zalm?

    Waar smaakt dat naar?

    Zonnige groet,

  5. Samaja zegt:

    Het kan maar smaken πŸ˜‰

  6. Billy zegt:

    een blikje dan nog, foei!

  7. perdebytjie zegt:

    Dit was seker heerlik!

  8. Liese zegt:

    van zalm word je kalm….mss was het inderdaad lang geleden πŸ˜‰

  9. De Fruitberg zegt:

    Het neusje van de zalm?

  10. Ik schrok echt een beetje. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚hoop dat de zalm gesmaakt heeft!!

  11. bentenge zegt:

    Zalm eten is een schande, straks is er geen vis meer. Eet wat meer blik ! Want ik las daarnet in de krant dat het aandeel van Arcelor sterk gezakt is gisteren door afnemende markt. Denk eens aan de werkgelegenheid en eet meer blik !

  12. Je dacht dat ik dacht dat je dacht om te stoppen Γ©!

  13. Toch eventjes op het verkeerde pootje hoor πŸ˜‰

  14. Sabine zegt:

    Jeetje wat een spanning! En dan de ontknoping! :p

  15. Morgaine zegt:

    Gatver…. hahahahaha

  16. Myriam zegt:

    Doe ik het of doe ik het niet? Eet ik het of eet ik het niet? Het zijn dan ook belangrijke beslissingen waar een mens voldoende tijd moet over laten gaan. Gelukkig ben je er uit gekomen πŸ™‚

  17. Christel zegt:

    Een zal(m)ig tussendoortje! πŸ™‚

  18. Oh ja, ik was knal vergeten om de ontknoping te komen lezen! hahaha – Ik hoop dat het gesmaakt heeft!

  19. Appelvrouw zegt:

    Ik zeg niets maar blik is niet gezond

  20. Jaixy zegt:

    En was het lekker?

Geef een reactie

