Trots Belg te zijn…

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie. Bookmark de permalink .

42 reacties op Trots Belg te zijn…

  1. shivatje zegt:

    Daar mogen we zeker trots op zijn.

    Aum Shanthi

  2. Morgaine zegt:

    hahahahaha ja het stond op, maar heb het nog niet echt gehoord nu eigenlijk, maar ze zijn door, dus zaterdag may the best … whatever it is now… win, hahaha

    X

  3. Rob Alberts zegt:

    Het festival gaat volledig aan mij voorbij …..
    Maar natuurlijk mag jij een trotse Belg zijn.

    Zonnige groet,

  4. els zegt:

    Top gedaan hè?
    Ik heb alle inzendingen bekeken en me nogal geërgerd aan de overdaad aan speciale effecten en overdreven neptoestanden.
    Ons Laura had die dingen helemaal niet nodig, ze stond er gewoon. Ze vormde door de dynamische choreografie een mooi geheel met de dansers.
    Het wordt spannend zaterdag.

  5. Samaja zegt:

    Ik vind het nummer niet zo heel sterk, maar ze heeft het gisteren goed gedaan. Ze stond met veel flair op het podium en het was een frisse verschijning na al die foute kostuums en drama queens.

  6. Rimpelingen zegt:

    Lag de afgelopen dagen ´s avonds ziekjes op de zetel en heb het festival met een half oog en oor gevolgd. Al die lichteffecten, dramatische bewegingen en al dat muzikaal geweld hebben me niet kunnen oppeppen. Laura wel en vanmorgen voelde ik me al heel wat beter.
    Of ik nu een trotse Belg ben, weet ik nog niet zo zeker. Als ik aan al die stakingen denk… leg dat maar eens uit in het buitenland.

  7. Ik heb haar gister gezien en zei gelijk: wat een leuke act en fris nummer!!! Verdiend door!!! Evenals onze Nederlandse Douwe Bob!!!

  8. Marianne zegt:

    Prachtig dat België ook door is net als Nederland. Nu de finale nog 😉

  9. Ik vond het nummer ten minste niet saai om naar te kijken 🙂
    Ook trots 🙂

  10. Falderie zegt:

    ze heeft dat heel goed gedaan. Veel beter ook dan de meeste andere deelnemers. Wat sommige landen op het podium durfden smijten… 😮

  11. emmymus zegt:

    Jawadde!!! Ik moest eens klikken op het bericht omdat ik anders altijd je blog lees via e-mail, verwachtte een op-Pannekoeken-wijze verdediging van onze heimat tegenover alle negatieve berichtgeving in het buitenland. En dan Laura? 🙂

  12. Myrea zegt:

    En dan zo spannend, als allerlaatste die door mocht! Maar ik vond haar toch ook de beste van deze halve finale, mogen we inderdaad wat trots op zijn.

  13. Het is echt een lekker nummer, hoor het nu voor de eerste keer.. slaat wel aan!
    Spannend… Nederland ook door, was ook totaal onbekend voor mij, die jongen Douwe Bob.
    We zullen het wel weer horen, denk dat ik wel ga kijken deze keer…
    Fijn weekend!
    Groetjesss

  14. bentenge zegt:

    Voila, sie… dat hebben we dan ook weer gehad 🙂

  15. Flavie zegt:

    Ik heb het niet gezien noch gevolgd… maar vind het wel een mooi nummer.

Geef een reactie

