De Thomas Pannenkoek Reisfotochallenge 2016 – aflevering 18

D koud water

“Heb je gezien welke short Sabine droeg voordat ze haar bikinibroekje showde?”

“Niet op gelet, nee. Was het een andere dan gisteren, dan?”

“Wel ja, een gifgroene, zoals gewoonlijk twee maatjes te klein aangekocht. Haar kont spande erin, het leek wel alsof de naad elk moment ging openspringen.”

“Laat ze zich weer eens gaan?”

“Dat valt nog mee, vind ik. Ze is enkele kilootjes kwijt in vergelijking met vorig jaar. Het afspringen van haar relatie met die Zweed heeft haar goed gedaan. Sigvard, of zoiets. Nee, het was Pelle. Of Pär, sla me dood, het was in elk geval de naam van één of andere Ikea-kast. Ik vond hem absoluut geen sympathieke kerel. Veel smaak heeft Sabine niet, nooit gehad. En stinken dat ie deed. Van het roken, natuurlijk, maar hij had ook nooit frisse oksels.”

“Heb je daar een keertje aan geroken, misschien?”

“Nee, zot, natuurlijk niet. Maar zweet komt toch vanonder je oksels?”

“Niet alleen daaruit. Een navelputje kan ook ferm stinken, als je dit niet onderhoudt…”

“Mag ik eens ruiken aan dat van jou?”

“Ja, doe gerust. Maar graag een beetje onopvallend, want ik vind dit toch een beetje raar met al dat volk hier in de buurt.”

“Gaan we nog verder de zee in?”

“Nogal nat, vind je niet?”

“Ja, maar dat is nog het ergste niet.”

“Nee?”

“Ik vind het vooral verschrikkelijk koud. Mijn billen voelen aan als twee ijsklompen.”

“Ja, dan stappen we toch gewoon terug naar het strand?”

“Goed idee”

“Zo ken je mij, toch?”

“Bovendien zit Sabine daar helemaal alleen…”

“Dat mogen we niet laten gebeuren, want ze is toch zo’n lieverd…”

(gefantaseerde scène bij een fotofragment van één of andere Costa-reis uit de jaren negentig)

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie en getagged met , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

45 reacties op De Thomas Pannenkoek Reisfotochallenge 2016 – aflevering 18

  1. Hartelijke Hot Hulk zegt:

    Zweden?
    Niet te vertrouwen.
    Helemaal die Ikeianen niet!
    Ooit kwam ik een oude vriend van mij tegen met een prachtig blond stuk aan zijn arm.
    Geamuseerd vroeg ik hem, “Zweedse?”
    “Enkel in haar oksels”, was zijn antwoord.

  2. Wat een lieve vriendinnen heeft Sabine he? Echte vrouwen…hahahahaha

  3. Samaja zegt:

    Je inzicht in de vrouwelijke geest is wonderlijk 😉

  4. Inge zegt:

    Juk, ik zou nu toch niet aan dat putje geroken hebben 🙂

  5. Een Zweed met een naam als een Ikea product die stinkt naar het zweet? Dat lijkt me een zeldzaam model. De meeste van die Zweden ruiken eerder naar aftershave, deodorant en/of parfum. Toen ik nog de metro nam te Brussel, had ik het ongeluk om regelmatig Zweden in de meestal overvolle metrotreinen te mogen ontmoeten. Zo erg dat ik bij momenten geen adem had en moest uitstappen. Dan nog liever eentje die ruikt naar Zweeds zweet.

  6. De Fruitberg zegt:

    Niks mis met Billy, en absoluut geen zweet bij die zweed

  7. tinyblogt zegt:

    Ik vraag mij al lang af welk soort foto’s je lieve R. dan wel neemt. En of we die ooit ook eens te zien krijgen… 😉

  8. Marianne zegt:

    Leuk en doordacht geschreven, al ben ik niet zo voor fictieve verhalen.
    Is wel aan jou gegeven dat fantasieschrijven..

  9. Billy zegt:

    toen waren monokini’s nog in de mode!

  10. Rob Alberts zegt:

    Duidelijk een verhaal van een billenliefhebber.
    Of krijgen we nu volgende week een bloten borsten verhaal voorgeschoteld?

    Ik ben erg preuts en houd alles altijd heel bedekt …..

    Vriendelijke groet,

  11. bentenge zegt:

    Leuke foto. Een zondagstarter die ik weet te appreciëren, al is hij dan van zaterdag.

  12. En annan trevlig fantasi. Tack (inklusive bilden)

  13. Pingback: Ik ben het kwijt. | bentenge

  14. Haha, een leuke conversatie!
    Je bent je roeping misgelopen, je had toneelschrijver moeten worden!

  15. Morgaine zegt:

    Whahahahahaha geweldig! En ja aan de Costa Brava kun je je goed laten gaan, ik heb zelfs foto’s van Calella waar ze 100 meter lager of meer misschien wel naakt liggen te zonnen, maar dan wel met een t-shirt aan en zo, geen gezicht, hahaha

    X

Geef een reactie

