Dit goede nieuws zal de pers niet halen…

a1

Beste lezer,

Ik was zondag karig met mijn (tegen)reacties. Reden: een vreselijke diarree was mij overvallen. Misselijkheid, het vliegend schijt, ik zal er geen verdere details over geven.

Maandag misselijk naar het werk getrokken (‘ziek zijn’ kunnen we ons niet permitteren), gisteren ging het iets beter, en vanmorgen…

Of beter gezegd daarnet, heb ik mijn eerste echte kwalitatieve Thomas Pannenkoeken bruine duikboten gelanceerd.

Als dit niet in de krant mag komen, dan toch tenminste op mijn weblog.

Ik ben trots !

(op de foto zie je hoe op onze vorige reis de vissoep van mijn lieverd door een onhandige kelner werd geserveerd (en net niet in mijn nek terechtkwam) – op zich heeft dit niets met mijn prestatie van daarnet te maken, of toch niet veel…)

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

38 reacties op Dit goede nieuws zal de pers niet halen…

  1. Oh daar kan een mens zo ellendig van zijn!
    Je mag terecht trots zijn! Goed dat je jezelf wat beter voelt nu!

  2. Een soep zo geserveerd hebben, je zou er ’t schijt van krijgen.

  3. Wat een narigheid, maar als je echt ziek bent ben je toch ziek man?
    Maar goed, het is meegevallen..
    Dat bord, werd dat echt zo neergezet? Geen ander voor in de plaats?
    Niks te maken met jouw kwaaltje? Ahum… Krijg visioenen van witte potten ipv witte borden 😉

    • De tijd dat je naar het werk kon bellen met de boodschap ‘vandaag lukt het me niet’ is lang voorbij… Tegenwoordig is de personeelsbezetting overal zo krap dat je de collega’s serieus in de shit (om bij het onderwerp te blijven) steekt als je niet komt wekren…

      Het bord werd effectief zo neergezet. Correctie: neergeploft. Onbeschoft, eigenlijk. Zelf heb ik zeven jaar in de horeca gewerkt tijdens de schoolvakanties, en zou zoiets nooit hebben moeten proberen bij mijn klanten…

  4. Joke zegt:

    Fijn te lezen dat je het kakken nog niet verleerd hebt. Hopelijk heb je ze in het midden geserveerd en niet op de rand.

  5. Conny zegt:

    Ach, je moet het maar zo zien: dan is het weer proper van binnen.
    Ik ben vrijdag in Brugge en ga me er wel even vermaken. En daarna met mannetje op bezichtiging van een woning bij Maldegem… Ja, wie weet word ik ooit nog Belgische…

  6. joke_dev zegt:

    Dat vliegend doet de ronde… Ziek zijn mag altijd, wat voor zever is dat nu… Hmmm lekkere neksoep!

  7. sandravda zegt:

    Diarree en misselijkheid: het ergste dat je kunt hebben… Fijn dat het beter gaat! Vergis je niet Thomas; op sommige plaatsen wordt er toch nog steeds voor een kleinigheid thuisgebleven.

  8. @matroosbeek zegt:

    Gelukkig ondertussen al wat opgeknapt.
    Ik mag niet te lang naar dat soepje kijken of ik krijg het ook…

  9. Mrs. Brubeck zegt:

    Ik lach er niet mee…Jongste heeft al 2 keer een voedselvergiftiging gehad met alle gevolgen vandien die jij beschrijft. En B 2 jaar geleden in Spanje hetzelfde, zo erg dat we naar een medisch centrum moesten. Ik hoop dat je snel weer beter was.

  10. Morgaine zegt:

    Ja lekker dan, zit ik net mijn ontbijt hier te uhhhh maar fijn is anders inderdaad, ik ben blij dat je weer normale bruine duikboten kunt produceren.

    X

  11. nannonblog zegt:

    Je moet zelf geen zwakke maag hebben met het geen je vertelt plus de foto hahaha.

  12. Marianne zegt:

    Hopelijk is het vandaag beter met je en heb je stevige kost op je bord 🙂

  13. beaunino zegt:

    Zo naar zoiets. Gelukkig is het alweer over. Kennen jullie ook Norit in België?

  14. Alleen jij kunt dit schrijven zonder dat ik afhaak, ik twijfel of ik dit had willen weten ;)) Het zorgt er in ieder geval voor dat mijn ochtend begint met een grote grijns! Fijne dag…

  15. Flavie zegt:

    Oh, niks zo vervelend als dat!!! Hopelijk ben je al beter!

  16. De Fruitberg zegt:

    Zoals de poep thuis spettert, spettert ze nergens.

  17. Jaixy zegt:

    Hopelijk ben je opgeknapt!! Zou erg fijn zijn hoor… ik wil ook wat meer opknappen hoor

Geef een reactie

