Tweeduizend zeventien

a1

Vanaf morgen weer volop solden! Deze dame was het uithangbord van de plaatselijke koopjes tijdens onze laatste vakantie in Malaga

De laatste twee weken las ik heel wat jaaroverzichten bij medebloggers. Wat hebben ze gepresteerd in 2016? Wat is gelukt, wat net niet en waar willen ze aan werken in 2017?

Zelf heb ik geen spannend leven, en beperk mijn ‘jaaroverzicht’ tot mijn belangrijkste ontdekking van het voorbije jaar tweeduizend zestien. Heel toevallig gevonden, bij een wandelingetje in onze plaatselijke Action-winkel.

Wat dan? Ewel, de boxershort van het merk Ziki. Een onderbroek aan de zotte prijs van ongeveer drie Euro. Zit makkelijk, houdt alles op zijn plaats. Behoudt prima zijn vorm en kleur, ook na tien keer wassen. Verkrijgbaar in alle denkbare kleuren en motieven.

Ik wens jullie allen een gezond, gelukkig en zonnig 2017, in een al dan niet een goed zittende onderbroek!

Jullie liefste kapoen,

Thomas of Paul (wat je het liefst hoort)

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

62 reacties op Tweeduizend zeventien

  1. Menck zegt:

    Voor 2017 wens ik je talloze boxershorts van het merk Ziki. Alles op zijn plaats houden, is hoe dan ook bijzonder essentieel om een nieuw jaar aan te vatten.

  2. djaktief zegt:

    Onderbroekenlol (is dat ook een Vlaams woord?) maar dan letterlijk.

    HNY Paul!

    Groetjes,

    Dorothé

  3. Falderie zegt:

    Ook voor jou een mooi 2017 gewenst! Dat we hier nog veel grappen en grollen mogen lezen 😉

  4. Marianne zegt:

    Wat een heerlijk logje vol humor, grappen en grollen. Je heb wat teweeg gebracht met je Action onderbroeken Paul 😀

    Wens je een voorspoedig, gezegend en gezond 2017

  5. tinyblogt zegt:

    Ongelofelijk maar je hebt dus iets gemeen met de tienerdochter hier. Die onderbroeken zijn er namelijk ook in hippe slipjes voor tieners! Haaa!
    🙂

    • Zie je wel? Er zijn er hier die denken dat ik zwans, maar zoiets zou ik niet durven.
      Dank voor de getuigenis, Tiny, mijn reputatie krijgt een boost.
      (wens jullie tienerdochter proficiat met haar smaak!)

  6. Matroos Beek zegt:

    Dat is nu eens een mooie nieuwjaarsbrief! Met een tip erbij voor goedkope, doch degelijke mannenonderbroeken. Altijd interessant! 👍

  7. liebest zegt:

    Ik zou u nog 2017 nieuwe onderbroeken wensen, maar dat zou er een beetje over zijn.. geniet ervan!

    En blijven bijleren e 😉

    • Stel je voor, Lies… 2017 onderbroeken betekent vijf en een half jaar elke dag een verse onderbroek zonder te moeten wassen. Dit zou een enorme berg was opleveren én een investering van over de zesduizend Euro. 🙂

  8. De Fruitberg zegt:

    Ik wens U veel Ziki Zonder Remsporen in 2017

  9. Samaja zegt:

    Goed ondergoed is zo belangrijk! Ik wens je een comfortabel jaar toe 🙂

  10. Koen zegt:

    Feliz Ano Novo – Gelukkig Nieuwjaar

  11. Marion zegt:

    Gelukkig nieuwjaar! En onderschat nooit het belang van een welzittende onderboks!

  12. Kathleen zegt:

    Een schitterend overzicht, very to the point!
    Nu weet ik wel niet wat ik u nog voor 2017 kan wensen, want een man die zo´n onderbroek heeft, tja, die heeft alles al 🙂

  13. Een geweldige ontdekking. Zou die nog overtroffen kunnen worden in het nieuwe jaar??
    Ik wens je veel geluk toe. Maak er een mooo jaar van!

  14. perdebytjie zegt:

    Ek loer nou weer die eerste keer na vier weke hier in en lees weer ’n heerlike humoristiese storie!Voorspoedige nuwe jaar en baie goedpassende onderbroeke vir jou!

  15. Bart zegt:

    Ook voor jou een warm 2017 toegewenst! Met die broekjes kan dat geen probleem zijn!

  16. Rob Alberts zegt:

    Ik hoop hier nog veel zin en onzin te lezen!

    Vrolijke groet,

  17. Mieke zegt:

    Voor jou en jouw familie veel geluk. En dat jullie mogen genieten van alle kleins ook. Ook al is het is het iets van de action. Ik bv ben heel content van mijn iPadhoesje van de action 😉. Zou er begot 10 kopen indien ik 10 iPads had 😉. En pannekoekske, hoop dat je blijft bloggen.

    • Dank je.
      Wanneer begin jij te bloggen? Misschien een mooi voornemen voor 2017!
      Zelf hou ik het (minstens) nog een jaartje vol. Ben begonnen met mijn nieuwe challenge, en de zinnen vliegen uit mijn pen alsof ze al jaren wilden ontsnappen…

  18. Morgaine zegt:

    Whahahahaha Thomas, of Paul Thomas, vind ik wel goed klinken 😉 Geweldig en ja jezelf goed voelen begint bij de lingerie, ahum, het is de absolute waarheid, dus ook hier goed zittend ondergoed 😛

    Ik wens jou en de jouwen een heel fijn nieuwjaar toe!

    X

  19. Flavie zegt:

    Den Action is nogal een winkel hé…
    Ook mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Ik ga het bij Thomas houden 😉

  20. Ik vind allebei je namen mooi hoor.. Dus ik wissel het gewoon af.. Of combineer.. 😂
    Die merkonderbroek van de A.CTion.. Ik ga toch eens kijken.. Misschien kan ik er iemand blij mee maken! Een mooi jaar gewenst Phomas!

  21. zinderen zegt:

    Een comfortabel onderbroek is heel belangrijk! Dus zeker de ontdekking van je leven 😂

  22. Ik wens je nog veel goedzittende onderbroeken toe!

  23. Pingback: Tiny’s Graspopverslag | tiny blogt

Geef een reactie

