Vijfhonderd berichten…

Pairi Daiza fototentoonstelling bezoek mei 2017

Statistieken is niet iets waarmee ik dagelijks bezig ben. Ook niet die van deze weblog, ooit gestart in januari 2013.

Vorige week kreeg ik een berichtje dat mijn vijfhonderdste post was gepubliceerd. Dit brengt mijn aantal bijdragen op een dikke honderdtal op jaarbasis. Laat dit meteen zijn wat ik voor ogen had.

Bedoeling was om niet meer in de val te lopen van vorige weblogs of anders sites waar ik mijn ding deed. Gewoon schrijven als ik er zin in heb, liefst enkel in het weekend. Liefst met behoud van een maximum aan anonimiteit. Dat laatste is grotendeels gelukt in die zin dat ik nog geen enkele blogger in real life heb ontmoet, maar stukje bij beetje werd de muur van anonimiteit toch wat verlaagd. Hier toeft al eens één of meerdere speurders die resultaat halen.

We waren eergisteren in Pairi Daiza (zondag meer hierover), en zagen onder andere een mooie fototentoonstelling over AziΓ«. Het beeld van de dame die de voeten werd gewassen (of gemasseerd, lijkt me niet duidelijk), haar onverschillige blik en ook de uitdrukking van de man op de foto wakkerde mijn fantasie aan.

Vijfhonderd stukjes. Doe ik er nog vijfhonderd bij? Misschien wel, misschien niet. Voorlopig heb ik nog niet het gevoel dat mijn WordPress-avontuur ten einde is.

Bedankt om mij die hele tijd te komen lezen!

 

 

Over Thomas Pannenkoek

Ik ben wie ik ben, vraag mij niet waarom.
Dit bericht werd geplaatst in filosofie en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

72 reacties op Vijfhonderd berichten…

  1. JasMien zegt:

    ik blijf in elk geval met veel interesse meelezen!

  2. Koen zegt:

    In dit vijfhonderdste stukje nodig je me niet alleen uit om te lezen maar ook om te kijken. Laat ik dat nu allebei leuk vinden … lezen en kijken. Ik zal het blijven doen.

  3. Mrs. Brubeck zegt:

    Hou de eer volledig aan jezelf!
    Jij bent bedankt!

  4. leegschrift zegt:

    Ga verder met het avontuur, niks moet.

  5. chrissebie zegt:

    Dal een serieus boek geworden hΓ©! Toch leuk om af en toe oude logjes terug te lezen! Ik zat vroeger bij skynetblogs, maar daar ging het een beetje te veel over “fibro”, ben dan naar wordpress verhuist. Gisteren kreeg ik een mail dat mijn skynetblog zou verwijderd worden indien ik niets meer postte voor 5 juni. Met deze heb ik dat snel gedaan.
    Enne wat uw blog betreft, we blijven lezen en reageren. Ik reageer eigenlijk 99.99 procent op de blogs die ik lees. Anders voel ik me een voyeur en dat is niet mijne stijl!
    Fijn weekend!

  6. zinderen zegt:

    Boeiende foto, ik zie meteen waarom je deze postte en wat de link is met je tekst over jouw vijfhonderdste blogpost! πŸ˜‰ Proficiat trouwens, ik heb nog heel wat te schrijven, als ik je zou willen inhalen!!

  7. bentenge zegt:

    Ik kom hier niet lezen he, ik kom enkel voor de foto’s πŸ™‚ Maar graag gedaan !

  8. Rob Alberts zegt:

    Ik lees hier altijd met heel veel plezier.

    En jouw reacties her en der brengen ook een lach bij mij.

    Vrolijke groet,

  9. djaktief zegt:

    Ik lees graag bij je en je weet me ook vaak tot reacties te verleiden. Je geeft dan ook weer reactie terug. Dat is in nl niet altijd gebruikelijk. Ik like ook vaak omdat ik niks zinvols kan toevoegen of weinig tijd heb. Ik hoop dat je nog lang schrijft op een manier die voor jou goed voelt.

    Groetjes,

    DorothΓ©

  10. tinyblogt zegt:

    Ik zou je niet meer kunnen missen. Je tekstjes bedoel ik. Hoewel… je persoonlijkheid spat van het scherm, dus neem die eerste zin dan ook maar letterlijk.
    πŸ™‚

  11. Ik volg je graag. Op naar de volgende 100, 500, nog meer hopelijk πŸ™‚

  12. Gefeliciteerd en al sla ik wel eens over, ik lees je graag!

  13. Kathleen zegt:

    Gefeliciteerd!
    En: blijven gaan!

  14. terrebel zegt:

    Wat de man doet lijkt op pidjit, of wel masseren. Bij mijn oma kwam af en toe een dame uit Java op bezoek die dat bij haar deed. De bedoeling is dat alle aandacht naar het masseren gaat. ‘Hoe was je vakantie?’ en ‘Heb je het al gehoord van tante Jeanne?’ werd bewaard voor tijdens het kopje thee na de sessie. En ja, als schrijven een ‘moetje’ wordt is het al snel niet leuk meer.

  15. Samaja zegt:

    Proficiat! Ik vind dat je een heel eigen stijl hebt, uniek in blogland. Doe zo verder, zo lang je er zelf natuurlijk nog plezier aan hebt πŸ™‚

  16. Eilish zegt:

    Eigenlijk zou je nu 500 pannenkoeken moeten bakken en een blogmeet organiseren πŸ˜‹
    Gefeliciteerd!

  17. Laat maar doorkomen Paul! En de muur mag wat mij betreft ook gerust afbrokkelen tot aan de grond ;)) Fijn weekend…

  18. Rebbeltje zegt:

    Ook hier iemand die nog nooit iemand in het echt heeft ontmoet en de behoefte daaraan is ook maar klein. Vind het actie reactie erg leuk maar dat was het…en ben blij dat ik je in de wandelgangen ben tegen gekomen πŸ˜‰

  19. De Fruitberg zegt:

    Ga ik je nog 500 berichten lang volgen? Ook spannend heh:D
    Nu nog met plezier, maar wie weet begin je morgen over shrubs en zeepjes te bloggen

  20. Jij was gisteren in Pairi Daiza, ik was er dinsdag … en gisteren. We hebben elkaar gemist maar het is dan ook groot hΓ©. Ik zal toch nog eens goed naar al mijn foto’s kijken of daar niet ergens een man met een ferm grote neus op staat te pronken. πŸ˜›
    Trouwens: doe zo verder met je blog. πŸ™‚

  21. Matroos Beek zegt:

    500, wauw, gefeliciteerd! Blijven schrijven!

  22. beaunino zegt:

    Heel graag gedaan! Ik zou ‘je’ echt missen als je ermee zou stoppen hoor!!

  23. els zegt:

    500, dat is al heel wat!
    Ik ben hier niet constant maar kom hier toch regelmatig piepen, gewoon omdat ik jou schrijfsels graag lees.
    Dus proficiat met je 500 blogstukjestrofee!

  24. poezemie zegt:

    Proficiat en doe vooral zo verder!

  25. joke_dev zegt:

    Proficiat daar hoort een speciaal pannenkoekje bij πŸ™‚

  26. Falderie zegt:

    Goe bezig. daar zit ik nog lang niet aan. we zullen zien of dat ooit gebeurt πŸ™‚

  27. Menck zegt:

    Al 500 stukjes lang elk weekend trouw op post: faut le faire. Proficiat!

  28. Morgaine zegt:

    Van harte gefeliciteerd! En dat klinkt eigenlijk best wel als weinig, nu heb ik stiekem ook even gekeken, en hier staat de teller bijna op 600 met exact een jaar later gestart, en dat klinkt ook als weinig, hahaha

    X

  29. sandravda zegt:

    Van harte proficiat! Ga vooral nog lang door want ik kom graag bij je lezen!

  30. Flavie zegt:

    Een pieperdepiep… en ik lees graag nog veel van je πŸ™‚

Geef een reactie

